mammalouise

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Morgon

Av Louise ********* - 24 mars 2011 08:30

Hade en härlig start på dagen måste jag säga! Gick upp för en timme sedan, åt en god frukost bestående av kesomackor med gruka och en kopp kaffe och ett glas juice. Jag har mitt första möte vid klockan 10.00 och jag bestämde mig för att sova ut lite och få en sund morgon utan stress. Jag har haft en riktigt stressig period på senaste tiden och haft mycket och göra. Det har lett till att jag har varit sur och otrevlig mot min familj och inte haft tid till att göra roliga saker. Det är inte sunt.

Jacob gick upp med barnen vid 7-tiden och sjussade till dagis, förskola och skola. Stackarn har vridit och vänt på sig hela natten. Han har aldrig varit en sådan som sovit bra. Somnar sent, sover dåligt och vaknar tidigt. Till skillnad från mig som sover som en stock, varje natt. Dock med mardrömmar.

Hanna är ansvarig för både barnpassning och matlagning ikväll. Två bekymmer ur världen. Hon är underbar.


Nu ska jag hoppa in i duschen. En hårtvätt känns som en nödvändighet just nu.


   

Min frukost.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise ********* - 26 mars 2011 20:45

Tilde och Adam sover som stockar, Hanna och Jacob har hyrt filmen "WALLANDER Mastermind" och vi har dukat upp med chips och godis.   Tacosen från ikväll.    Mums!      Den verkar så läskig! Här är trailern! ...

Av Louise ********* - 26 mars 2011 17:26

Nu har jag och dotter shoppat loss hela stockholm känns det som. Vi var inne i alla butiker och affärer. Men H&M och MQ är fortfarande favoriterna! Sedan när vi kom hem passade jag på att beställa hem lite saker till Tilde och Adam ifrån lekmer.se. J...

Av Louise ********* - 26 mars 2011 11:15

Jag blir så upprörd när jag får höra om unga flickor som är gravida och ska ha barn innan dom ens är myndiga! Knappt ens byxmyndiga! Dom är ju bara barn. Barn som ska leva livet och ha roligt! När dom är 18 år eller uppåt får dom naturligtvis göra hu...

Av Louise ********* - 25 mars 2011 16:15

  Visst är det underbart hur internet påverkar oss?   Haha, den här är kul. Påminner om mitt och Jacobs äktenskap lite.     ...

Presentation

Jag heter Louise, jag är 37 år och 3 barnsmamma. Mina tre barn är Hanna, 14 år.
Tilde, 6 år.
Adam, 4 år.
Gift och sambo med världens underbaraste Jacob är jag ju också. Ännu ett ljus i mitt liv. I den här bloggen får ni läsa om min vardag, mitt liv, oc

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards